Agenda Cercle per al Coneixement 26-01-2012 El Cercle per al Coneixement – Barcelona Breakfast, associació que des del 2001 promou l’economia del coneixement, organitza la segona edició de la Nit del Cercle, punt de trobada anual del món empresarial que vol reconèixer l’esforç de la indústria catalana a l’hora d’impulsar Catalunya cap a posicions d’excel•lència…
El Cercle per al Coneixement – Barcelona Breakfast, associació que des del 2001 promou l’economia del coneixement, organitza la segona edició de la Nit del Cercle, punt de trobada anual del món empresarial que vol reconèixer l’esforç de la indústria catalana a l’hora d’impulsar Catalunya cap a posicions d’excel•lència i competitivitat. En el context de la Nit del Cercle, s’atorgarà el Premi Nit del Cercle 2012 a una empresa de caràcter industrial que compleixi amb els criteris d’innovació, internacionalització i responsabilitat social corporativa, amb l’objectiu de ser un crit d’esperança i potencialitat del país. Les tres empreses candidates al Premi són Ames, S.A., Simon, S.A. i Mier Comunicaciones, S.A., totes elles intensives en coneixement i amb una elevada activitat exportadora. El resultat final es coneixerà durant la celebració de la Nit i l’encarregat de lliurar el premi serà el Sr. Miquel Roca i Junyent. Dia: dijous 26 de gener de 2012 Hora: de 20h a 23h Lloc: Hotel Alimara (C/ Berruguete, 126) Pàrking disponible amb prèvia reserva i amb capacitat limitada. Preu Soci: 50€ Preu No Soci: 60€ Inscripció: Enviar un mail a , indicant nom i cognoms, i simultàniament abonar l’import al número de compte 0081 0150 52 0001014412 (Banc Sabadell Atlàntic), indicant nom i cognoms. PROGRAMA 20h: Welcome i copa de cava 20h30: Benvinguda del President, el Sr. Joan Majó 21h: Sopar 22h: Ponència del Sr. Miquel Roca 22h30: Lliurament del Premi
Subscriu-te al butlletí
Subscriu-te als nostre butlletí per estar al dia de tot el que fem. Rebràs el butlletí d’Amics del País, amb informació sobre les nostres activitats i notícies destacades, les convocatòries i novetats de les conferències que organitzem.
Gestionar el consentiment
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara les galetes (cookies) per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o els identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment pot afectar negativament certes característiques i funcions.
Funcional
Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
L'emmagatzematge tècnic o l'accés és necessari amb la finalitat legítima d'emmagatzemar preferències que no siguin sol·licitades pel subscriptor o usuari.
Estadístiques
L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.