Posicionaments i Articles de reflexió més llegits publicats en el període 2007-2008 a la WEB del Cercle

Hora
Tipo de publicación

Memorias anuales

Hora
Data

18-08-2008

Entre les activitats del Cercle en l’exercí 2007-2008 destaca l’activitat de generar i aportar opinió en aspectes cabdals quant a la societat i l’economia del Coneixement, la qual es vehicula a traves de la nostra WEB, els gairebé 70 articles d’opinió o posicionaments amb una mitjana superior a les 7.500 visites mensuals en són una evidencia del compromís dels associats al Cercle en aportar idees i debat.

Aquest agost’08 s’ha tanca l’exercí 2007-2008 de les activitats del Cercle, entre elles destaca l’activitat de generar i aportar opinió en aspectes cabdals quant a la societat i l’economia del Coneixement, la qual es vehicula a traves de la nostra WEB, els gairebé 70 articles d’opinió o posicionaments amb una mitjana superior a les 7.500 visites mensuals en són una evidencia del compromís dels associats al Cercle en aportar idees per avançar en el cavi de model econòmic i social que les societats prosperes requereixen. En el document adjunt (veure informació relacionada) hi ha la relació, i el link als mateixos, dels 12 posicionaments i els 12 articles publicats del 1 d’agost del 2007, al 31 de juliol del 2008 amb més accessos. Entre ells destaquen els següents: 1.- Posicionaments La Robòtica clau pel futur L´educació requereix continuïtat familia-escola temps per decidir o com avançar cap el futur L´educació, la base de tot plegat Les apostes estratègiques de Catalunya 2.- Articles saber escoltar Benvolgudes dades personals… Problema número 1: L’aigua Libertad y Seguridad Construir un país Agost 2008

Suscríbete al newsletter

Suscríbete al Newsletter de Amics del País para estar al día de todo lo que hacemos. Recibirás información sobre nuestras actividades, noticias destacadas y las convocatorias y novedades de las conferencias que organizamos.